Преодолейте глада си към сладкото

С 5 супер работещи съвети!
Преодолейте глада си към сладкото

Преодоляването на зависимостта към сладко е труден и понякога дълъг процес, който може дори да ви отнеме повече от 6 месеца, за да се освободите напълно от нея.

Необходимостта от нещо сладичко се появява често между храненията или най-редовно след вечеря. Особено неприятно е, когато точно сте решили тази седмица да не се изкушите, да отидете на гости или да забележите нещо прекрасно по телевизията и хоп – отново сте нарушили заканата – да не ядете сладко.

Имайте предвид, че не сте сами в този драматичен за вас проблем. Можете да се справите с него благодарение на 5 супер лесни за изпълнение съвета, които ще ви помогнат да се освободите напълно от зависимостта си!

1. Решете в кой ден от седмицата ще си позволите сладкиши или шоколад

От изключително значение е да следвате това правило стриктно, защото само така ще можете да имате контрол върху зависимостта си към сладки изделия. Според последните проучвания по отношението на сладката зависимост е установено, че ако започнете със сладко от сутринта, рискувате да е така до вечерта.


1554470Thinkstock/Guliver

2. Яжте правилните храни в добро съотношение

В случай, че се храните редовно през целия ден вероятността да страдате от спад на енергията и да имате нужда от нещо сладко ще намалее драстично. Освен това не забравяйте, че правилното съотношение на въглехидрати, мазнини и протеини поддържат именно баланса, който не ви кара да залитате в крайностите и да сте готови за изгълтате 2 шоколада в рамките на 10 минути! Храната ви трябва да е балансирана и богата на фибри постъпващи от зеленчуци и зърнени култури.

3. Яжте пресни плодове

Следобед когато забележите значителен спад на енергията си, вместо да заложите на поредната вафла пълна с химикали и ароматизатори е добре да изядете някакъв свеж сезонен плод, който освен че ще ви донесе наслада и ще се окаже в пъти по-полезен за талията ви. Не си позволявайте лукса да оставате без плодове вкъщи!

4. Освободете се от скритата захар

От изключително значение е да проверите обичайните продукти, които използвате с какво съдържание на захар са. Най-лесно ще е ако спрете да използвате продукти в опаковка и хляба си го приготвяте сами вкъщи. Имайте предвид, че често в мюслито което ползвате за закуска също има захар! Така че време е да се научите сами да си правите мюсли с овесени ядки, семена и добре измити сушени плодове.

5. Не забравяйте да ядете винаги след тренировка!

След като сте се потрудили във фитнес залата е изключително важно да попълните енергийните нужди на организма. Именно тогава можете и да си позволите лукса да сложите бърз въглехидрат. Но внимавайте да не нарушите храненето си до края на деня. Лично аз след тренировка обичам да заредя с 1 брой банан или 5-6 броя фурми. Освен, че ми действат зареждащо – не провалят по никакъв начин основното хапване в последствие. В случай, че тренирате сутрин - овесената каша с пресен плод би била страхотна алтернатива. При тренировка вечер - комбинирайте протеин + бавен въглехидрат със сезонна салата.

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Рак
22 юни – 22 юли