Най-ефикасните кръгови тренировки във фитнес залата

Най-ефикасните кръгови тренировки във фитнес залата

пазването на диета може и да дава добри резултати, но ако съчетаете специален хранителен режим със спорт, на финала ще отчетете двойно по-големи плюсове във вашата фигура.
Спортът забързва метаболизма, в резултат на което обмяната на веществата действа в насока изчистване на мазнини в проблемните части на тялото. Допълнителният ефект е в стягането и оформянето на мускулатурата.
За жените спортове като аеробика, каланетика и тае бо са най-надеждни, ако целта е намаляване на теглото и извайване на фигурата.

Ако обаче не сте почитателка на аеробните спортове, с непрекъснато движение, скачане, мятане на ръце и крака, отлична алтернатива е фитнес залата, където извайването на мускулите достига своята върхова точка.
Всяка дама, която е решила да влезе във форма във фитнес залата, трябва да знае, че най-подходящи в случая са т.нар кръгови тренировки.
Най-добрият вариант, който е напълно достатъчен за постигане на добри резултати, е да отделяте по час-час и половина около три пъти в седмицата (може и повече), но задължително изпълнявайки комплекс упражнения за всички мускулни групи.

1727424

Най-важно е да се тренира цялата мускулатура в един ден. Първо започнете с лека разгрявка на бягащата пътека или на велоаргометъра, която трае около 10-тина минути. По този начин забързвате сърдечни си ритъм и подготвяте тялото си за по-усилените упражнения.
Едновременно с това се разгряват стави, сухожилия, което до голяма степен намалява вероятността от травми по време на тренировка. След загрявката раздвижете различните части на тялото без допълнителни тежести и едва тогава започнете кръговата тренировка.

Почти всеки фитнес инструктор ще ви препоръча да започнете с упражнения за гръдните мускули, после гръбен мускул, след което да преминете към уредите, трениращи раменете, бицепсите, трицепсите.
Следват комплекс упражнения за краката и най-накрая за коремните мускули. Финалният етап от кръговата тренировка е т.нар. кардио тренировка. Тя представлява около 20-30 минути на бягаща пътека или велоаргометър.

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Везни
24 септември – 23 октомври