7 разумни начина да приемате по-малко захар

Поставете здравето си на първо място!
7 разумни начина да приемате по-малко захар

Освободете се от сладката и убийствена зависимост, за да подобрите значително здравословното си състояние.

Захарта е като наркотик, който лесно може да бъде преодолян, ако подходите правилно съм собствената си пристрастеност.

На първо място признайте слабостта си. На второ вложете цялата си енергия и воля, за да се справите с предизвикателството и трето не губете ценно време, а променете ежедневните си ритуали свързани със захарта!

Захарта е от продуктите, които са виновни за затлъстяването, възпаленията в организма, диабет, сърдечно-съдовите заболявания и не на последно място раковите заболявания.

Захарта ви осигурява илюзорна и кратковременна енергия, която се изчерпва толкова бързо, колкото ви е било необходимо, за да я приемете. Сладката отрова се намира буквално в почти всеки опакован продукт и трудно можете да я избегнете, ако не проявите бдителност и готовност за цялостна промяна на режима на хранене.

Предлагам ви 7 разумни начина благодарение на които ще намалите чувствително приема ѝ.

1608076Thinkstock/Guliver

1. Сами приготвяйте и подправяйте храната си

В това число влизат и мюслите, които обикновено приемате на закуска! Имайте предвид, че често захарта се крие на най-неочакваните за вас места. Купувайте си плодове, които да добавяте към закуската си. Можете да използвате и замразени плодове. Задължително накисвайте сушените плодове!

2. Пийте вода

Свикнете да пиете вода, вместо сокове и безалкохолни напитки. Дори и фрешовете не са сред най-добрия вариант ако прекалявате с приема им. Не пийте течности по време на хранене. Имайте предвид, че нищо не е в състояние да замени ефекта от пиенето на вода.

3. Внимателно четете етикетите на продуктите, които купувате

Този ваш навик ще ви спести множество главоболия и най-вече ще запази отличното ви здраве. Най-добре е да се лишите от пакетираните храни за сметка на прясната храна. Освен ако не искате да се възползвате от цялата таблица на Менделеев, съдържаща се именно в опакованата храна.

4. Гответе всеки ден!

Не се оправдавайте с липсата на време. Все ще намерите време да сложите леща или боб да къкри на котлона. Слагате всичко в тенджера или тава, задушавате или печете на слаб огън. Не е нужно да го наглеждате дори.

5. Сладкиши си позволявайте за специални случаи

Сладолед, бонбони, торта, кекс, курабийки или бисквити си позволявайте единствено и само на празници. Имайте предвид, че колкото по-рядко ядете сладко, толкова по-малко ще изпитвате потребност от тях.

6. Приемайте достатъчно протеини

Протеините играят изключително важна роля в организма, както въглехидратите и мазнините. Под протеини разбирайте и тези, които са от растителни източници като: амарант, киноа, боб, леща, ядки и т.н. Благодарение на тях няма да изпитвате глад за сладко.

7. Възползвайте се от вкусовите си рецептори

Когато спрете употребата на сладко ще възстановите равновесието и ще започнете да усещате всякакви нюанси на храната, която приемате. Насладата ще е двойно по-голяма. Тогава дори зеленият банан ще е достатъчно сладък, за да му се насладите.

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Близнаци
22 май – 21 юни