Бананова диета при кандида

Храненето като лечение
Бананова диета при кандида

"Храненето като лечение" е книга, в която можете да откриете редица полезни съвети от нейния автор - изтъкнатия специалист по холистична медицина д-р Шиам Сингха.

Банановата диета при кандида е от книгата на прочутия доктор. Според него за разрешаването на всеки здравословен проблем е необходимо човек първо да промени хранителния си режим.

Ето и самата бананова диета, благодарение на която ще можете да се справите с досадната, а и в повечето случаи упорита гъбична инфекция.

В продължение на 7 дни яжте по 2 загнили презрели банана направени на пюре с щипка черен пипер с 250 грама домашно кисело мляко. Тази рецепта приемайте на всеки 2 часа. Другият вариант е да използвате 4 презрели банана на пюре с щипка черен пипер с 500 грама домашно кисело мляко, но да приемате това количество на всеки 4 часа.

Помнете, че трябва да пиете големи количества гореща вода.

През следващите 21 дни за закуска яжте по 2 загнили презрели банана на пюре с щипка черен пипер и 250 грама домашно кисело мляко. След това не яжте нищо в продължение на 2 часа. През деня си приготвяйте само зеленчуци преминали термична обработка. Пийте гореща вода и билков чай. Избягвайте други напитки, особено стимулантите като кафе, черен чай и други.

1520438inm.com

През следващите 2 месеца яжте за закуска 2 банана с домашното кисело мляко и щипка черен пипер. Изчаквайте 2 часа преди приема на каквато и да е било друга храна. Важно условие е в този период от време при всички останали хранения от деня ви 70% от храната ви да е готвена, а 30% сурова.

През всичките 3 месеца избягвайте употребата на следните хранителни продукти:

- мляко, захар, пшеница и червено месо
- мая под всякаква форма - ферментирали продукти като бира, алкохол, сирена и пасти съдържащи мая, някои витамини и хранителни добавки, особено витамин В - съдържат бирена мая

Задачи, които е добре да изпълнявате през седемте дни на диета

1. След първите 7 дни изяждайте по 1 папая на ден и сдъвквайте по 20 черни семки от папая.
2. Приемайте по 2 капсули октанова киселина дневно.
3. Пийте поне 3 чаени чаши кокосово мляко на седмица.
4. Яжте повече чесън, праз, червен лук, бяла маруля, сибирски лук, стръкове от целина и стръкчета от ряпа.
5. Научете се да издишате правилно. Правете масаж на корема, докато сте в тоалетната.
6. Направете рефлексомасаж на ходилата, за да стимулирате белите дробове и дебелото черво.
7. Нека ви гъделичкат по 5 минути на ден, като увеличавате времето до 10 минути. Купете си забавни клипове и гледайте по 30 минути дневно поне 3 пъти седмично.
8. Танцувайте голи пред огледалото на бърза музика в продължение на 10 минути, а след това се смейте, докато коремът ви заболи.

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Стрелец
23 ноември – 21 декември