Тичай надолу

С помощта на ето тези препоръки
Тичай надолу

Вече сме ви казвали, че бягането по наклон е чудесен начин за повишаване на издръжливостта и за разнообразяване на джогинг практиката. И ако да се тича нагоре е трудно, то спусканията по надолнище също представляват известно предизвикателство.

Ето няколко съвета за това как да ги случвате по-лесно и с понижен риск от контузии:

- Когато се спускате, леко наклонете торса напред, а не назад, както може би инстинктивно ви идва да направите. Така няма да поставяте тялото в неестествена за него позиция, а напротив – ще му осигурите допълнителна стабилност. Възползвайте се от гравитацията и ѝ позволете да ви "дръпне" надолу.

- Правете малки стъпки и се опитвайте да се приземявате на предната или средната част на ходилото. В началото може да ви е трудно, но с практиката ще свикнете. Така ще успеете донякъде да минимизирате натоварването върху ставите, което при високоскоростното придвижване може да се окаже доста по-сериозно.

- Добър начин да подготвите тялото си за това спортно предизвикателство е редовното изпълняване на т. нар. пистолети или клекове на един крак. Те допълнително ще кондиционират краката ви ви и ще ви направят наистина добра услуга.

Е, надяваме се, че следващия път, когато тичате надолу, ще се сетите за тези съвети и ще се опитате да ги приложите.

Иначе, още полезни препоръки ще откриете във фен-страницата ни във фейсбук. 

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Скорпион
24 октомври – 22 ноември