3 упражнения за плосък корем

Само за 8 минути!
3 упражнения за плосък корем

Нуждаете ли се от ефективна, но кратка тренировка, която да стегне коремните мускули и да се радвате на отлична преса?

Предложената от нас тренировка е именно такава. Кратка, съдържателна, изморителна и изключително ефективна. В рамките на 8 минути ще можете да изпълните 3-те най-добри упражнения за плосък корем, чийто резултати ще можете да видите още в рамките на 2-3 седмици. Но това до голяма степен зависи и до колко са ви развити мускулите на корема и дали практикувате упражненията всеки ден.

Начинаещите е възможно да имат известни затруднения с изпълненията на упражненията и лек дискомфорт като мускулна треска, но в крайна сметка с честата практика ще съумеете да влезете в отлична форма.

Направете по 3 серии от всяко упражнение!

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Везни
24 септември – 23 октомври