Всичко за новата "Витамин D" диета!

Изгорете мазнините бързо!
Всичко за новата "Витамин D" диета!

Слънчевият витамин ни влияе много повече отколкото досега сме смятали. Витамин D ни прави по-щастливи, по-бодри и според някои изследвания - по-слаби. През 2008, група изследователи в Университета на Минесота поставят 38 души с наднормено тегло на специална диета. Всички приемат 750 калории по-малко от препоръчителното количество. Разбира се, всички губят тегло. Но тези, които са имали високи количества витамин D в кръвта по време на изследването са отслабнали много по-ефективно - 70% повече от останалите.

На тази база е основана "Витамин D" диетата. Тя се базира на приема на храни богати на витамина в комбинация с 5 други катализатори за изгаряне на мазнини.

С включването на тези ключови съставки, изгарянето работи постоянно на високи обороти, с което се стига до много ефективно отслабване.

Ето как да намираме Витамин D:

Най-лесният начин е да излезем на слънце. Между храните, мазна риба, яйца и необезмаслени млечни продукти са добри източници.

Ето и 5-те катализатора на изгарянето за диетата:

1523421Thinkstock/Guliver

Калций

Тази важна съставка е силен помощник на витамин D. Заедно те задействат метаболизма на правилния начин. Калций ще намерим в мастни клетки, като изследвания показват, че колкото повече калций има в клетката, толкова повече мазнина тя изгаря. Освен това, калцият задържа мазнини и пречи те да се усвоят от тялото. Калций има най-вече в млечните продукти.

Протеин

Ако при отслабване се храните с богати на протеин храни, ще запазите мускулната маса. Протеинът засища добре и помага на тялото да балансира количествата мазнини и мускули по един добър начин. Мускулите изискват повече енергия отколкото телесните мазнини и преобразуването на мазнините в мускули дава тласък на метаболизма. Според изследване на Университета в Илиноис, жени приели протеин два пъти дневно отслабват с 3.9 процента повече от жени, които не са приели протеин.  Протеин има в месо, риба и тофу.

Омега 3

Тази мастна киселина спомага отслабването чрез задействане на подходящи ензими. Омега 3 има въздействие и върху настроението, което според учените ни помага да не ядем за утеха. Изследвания показват, че киселината може да увеличи производството на лептин - вещество, което регулира апетита и ускорява изгарянето. Повечето храни, богати на витамин D са богати и на Омега 3. Намира се най-вече в сьомга, ядки и семена. 

Растителни мазнини (прости ненаситени мазнини)

Тази мастна киселина има свойството да стабилизира нивото на кръвната захар и да намалява апетита.  Мазнините от този тип имат свойството да противодействат на коремните натрупвания на мазнини, както е според "Витамин D" диетата. Датско проучване показва, че тези мазнини могат да ускорят изгарянето. Намират се в зехтин, ядки, семена, авокадо и шоколад.

CLA конюгирана линолова киселина

Съдържа се обикновено в месо и млечни продукти. Пречи на тялото да усвои мазнините в храната, като едновременно спомага за освобождаването на хормони, които ускоряват изгарянето.

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Стрелец
23 ноември – 21 декември