B България стартира образователна кампания за млечните продукти по БДС

B България стартира образователна кампания за млечните продукти по БДС

Пътуващото изложение "BILLA Млечен свят" ще представи предимствата на млечните продукти по БДС в шест града в страната. Инициативата е подкрепена от Министерство на земеделието и храните

Кампанията цели да информира българските потребители относно преките ползи от консумацията на млечни продукти с високо качество и с произход, гарантиран от Български държавен стандарт. Официален старт на кампанията дадоха днес и представителите на партньорските организации: Българската агенция по безопасност на храните, Българският институт по стандартизация и Българското дружество по хранене и диетика.

Кампанията "BILLA Млечен свят" ще се проведе под формата на пътуващо изложение в периода 29 септември – 10 октомври 2016 г. в избрани магазини на веригата в градовете София, Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора и Русе.

По време на образователното изложение всеки желаещ ще може да разговаря с експерти по храните и експерти по храненето относно предимствата на млечните продукти по БДС и ползите при тяхната консумация от гледна точка на здравословно хранене, както и да дегустира висококачествени продукти с доказан произход. В изложението ще вземат участие производители на млечни продукти по БДС, предлагани в магазините на BILLA България: "Димитър Маджаров", "Ел Ай Трейд" ЕООД с продуктите си с марка LACRIMA и FREZCO, "ОМК" АД с продуктите си с марка "Верея", "Полидей-2" ООД с продуктите си с марка "Домлян", ЕТ "Зоров 91" с продуктите си с марка "Пършевица" и ZOROV, "МЕРОНЕ-Н" с продуктите си с марка "Мероне".

"Стартирахме тази образователна инициатива, защото всички ние вярваме, че когато избираме храната, която слагаме на трапезата си, не трябва да обръщаме внимание само на външния ѝ вид, но и на нейния произход, откъде идва, как се произвежда. С кампанията "BILLA Млечен свят" бихме искали да насърчим българските потребители да обръщат повече внимание на състава и произхода на храната, която си закупуват, както и да познават предимствата на млечните продукти, произведени и сертифицирани по Български държавен стандарт", коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

Кампанията "BILLA Млечен свят" се рализира с медийното партньорство на: в. "Стандарт", actualno.com, dnes.bg, puls.bg, zdraven.bg, fitwell.bg, viewsofia.bg, jenite.bg, iwoman.bg, stzagora.net, novavarna.net, novavest.bg и kmeta.bg.

Програмата на инициативата можете да видите тук:https://www.billa.bg/%D0%9E%D1%89%D0%B5_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D1%86%D0%B8%D0%B8/BILLA_%D0%9C%D0%BB%D0%B5%D1%87%D0%B5%D0%BD_%D1%81%D0%B2%D1%8F%D1%82/BILLA_%D0%9C%D0%BB%D0%B5%D1%87%D0%B5%D0%BD_%D1%81%D0%B2%D1%8F%D1%82/dd_bi_subpage.aspx

REWE International AG оперира с близо 2500 магазина в Австрия чрез търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG. Тя е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с хранителни и козметични продукти и е един от най-големите работодатели в страната, осигурявайки работа на над 41 000 души. Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В Австрия REWE International AG притежава широка гама от добре познати собствени марки, като например Ja! Natürlich, clever, Wunderlinge, Da komm ich her!, VegaVita, Chef Menü, Wegenstein и MY. Компанията оперира и в сферата на туризма чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN и Transair (MEKRUR IHr Urlaub, PENNYreisen and BILLA-Vorteilsreisen).

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG не само управлява своя бизнес в Австрия, но също така чрез марката BILLA REWE Group управлява супермаркет бизнеса си в 7 държави от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и Украйна. В Австрия и в други страни REWE International AG е назначила над 75 500 души в около 3600 магазина. През 2015 г. генерираният оборот на компанията възлиза на 12,54 млрд. евро.

На Европейските бизнес награди през 2015 г. компанията е отличена като "Национален шампион" в категорията "Екологична и корпоративна устойчивост".

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите "Отдел за пресни плодове и зеленчуци във верига супермаркети", "Отдел за прясно месо във верига супермаркети", "Програма за лоялност".

Веригата е представена в 36 града в страната със 106 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. "България" в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja!Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

За повече информация за BILLA България, моля, свържете се с M3 Communications Group, Inc. на 02/818 70 10, press@m3bg.com.

За повече информация за REWE International AG, моля, свържете се сInes Schurin, Group spokesperson and Head of Public Relations REWE International AG, Industriezentrum NÖ-Süd, Straße 3, Objekt 16, A-2355 Wiener Neudorf. Tel.: +43 2236 600 5261, Email: i.schurin@rewe-group.at

ключови думи:
българия кампания БДС

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Хороскоп

Телец
21 април – 21 май