7 добавки, от които се нуждаете всекидневно

За по-добра форма и красота
7 добавки, от които се нуждаете всекидневно

Зимата е период наситен на повече вирусни инфекции и като цяло имунитета ни е значително по-занижен, което налага необходимостта от следвате на целесъобразен начин на живот и прием на най-важните витамини и минерали поддържащи отличната ни здравословна форма.

Витамините и минералите са от изключителна важност за поддържането на отлично ни здравословно състояние. Понякога храната, която приемаме всекидневно не е достатъчна, за да могат намиращите се в тях полезни вещества да бъдат усвоени от организма ни на сто процента и това налага необходимостта от включването на допълнителни хранителни добавки.

Най-важните 7 витамини и минерала ще се погрижат за запазването на отличната ви форма и красота, като не ви позволяват да страдате от най-често срещаните заболявания на нашето съвремие.

За първите 3 хранителни добавки можете да прочетете в jenite.bg, а останалите можете да откриете тук в страницата на fitwell.bg.

1594170Thinkstock/Guliver

Магнезий
Магнезият играе ключова функция при регулиране на кръвното налягане, както и способността на тялото да възстановява мускулите, нервите, функциите на сърцето, както и да контролира нивото на кръвната захар.
Недостатъчното му количество в организма ви излага на риск от високо кръвно налагане, както и болестите свързани със сърцето, диабет и различните видове възпаления.
Необходимо е да тествате нивата на магнезий в кръвта преди да се насочите към допълнителен прием на магнезий, ако мислите, че страдате от дефицит.
Но в случай, че се храните здравословно би трябвало да си набавяте необходимото количество дневна дажба.
Магнезий можете да си набавите от тъмнозелени зеленчуци, боб, соя, ядки, семена и авокадо. Твърде много магнезий в тялото не представлява риск, но може да предизвика диария, гадене или спазми.

Калий
Калият играе ключова роля в поддържането на кръвното налягане и е от изключително значение за организма без значение на колко години сте. Необходимо е да се стремите към приема му от натурални продукти, освен ако не ви е препоръчан специално под формата на хранителна добавка от лекар.
Имайте предвид, че твърде много калий в организма може да увреди стомашно-чревния тракт и сърцето и да доведе до потенциално животозастрашаващи сърдечни аритмии.
Можете да си го набавите от разнообразната и здравословна храна. Употребявайте редовно банани, кайсии, картофи, салата, боб и леща.

Омега-3 мастни киселини

Омега-3 мастни киселини всъщност не е витамин, но заслужават да бъдат сред витамините и минералите, които укрепват нашето здраве. Именно омега-3 ни помага да противодействаме на някои негативни промени, които настъпват в организма ни с всяка изминала година. Забавя процеса на стареене, намалява риска от сърдечно-съдови заболявания и нивото на лошия холестерол в кръвта.
От изключително значение е за организма ни без значение от възрастта, особено ако страдате от наднормено тегло!
Омега-3 поддържа паметта в отлична форма, така че е подходящ за студенти и хора, които работят на бързи обороти.
Можете да си го набавите с правилните храни, като: риба, орехи, ленено семе, зеленолистни зеленчуци и морски дарове.

Пробиотици
Пробиотиците също не спадат към групата на витамините и минералите, но са от изключителна важност за организма без значение на колко години сте. Пробиотиците играят значима роля в поддържането на червата здрави, но също така понижават риска от сърдечно-съдови заболявания, диабет и инсулт. Според редица специалисти, въпреки че можете да си добавите пробиотици от различните видове ферментирали храни е препоръчително да ги включите като всекидневна добавка.

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Лъв
23 юли – 23 август