Хранете се според сезона

Есен е!
Хранете се според сезона

Лятото отдавна си отиде, но заедно с него постепенно започват да изчезват сладките и вкусни домати, краставици и плодове, които са типични за горещото време. На тяхно място обаче по пазарите вече излизат други също толкова полезни, вкусни и засищащи плодове и зеленчуци.

Време е да промените режима си на хранене, за да можете да си набавите правилните хранителни добавки необходими за есенния сезон. Наблегнете на тях, защото те ще ви дарят здраве, ще укрепят мозъка и сърцето и ще ви пазят от депресии.

Най-важното от всичко е в никакъв случай да не посягате към храни в опаковка! Купувайте пресни плодове и зеленчуци, месо, яйца, риба и морски дарове. Съобразете диетата си със собственото си здравословно състояние и нуждите на тялото си.

Предлагам ви няколко практични съвета, за да укрепите имунитета на организма си и в същото време, да се радвате на красива фигура, на отлична енергия и добро здраве.

Приветствайте кореноплодните и останалите есенни зеленчуци!

1577366Thinkstock/Guliver

Оставете краставиците и доматите са следващото лято, а сега наблегнете на моркови, ряпа, броколи, карфиол, пащърнак, земна ябълка, кейл и всичките видове зеле, праз лук, кромид лук и да не забравите чесън. По този начин ще снабдите организма си с важни хранителни вещества, които ще ви поддържат в отлична форма. Ето ТУК можете да прочетете как най-лесно можете да усвоите ползите от 7 суперхрани типични за този сезон.

Не забравяйте винаги когато ги употребявате в суров вид да добавяте зехтин и малко натурални маслини с аромат на пресни подправки, които сами можете да си отглеждате цяла зима на прозореца у дома. Ето ТУК можете да почерпите вдъхновение как да постигнете това.

"Една ябълка на ден държи доктора далеч от теб!"

1577367Thinkstock/Guliver

Приветствайте ябълките и не се колебайте да изяждате поне по една от тях на ден. Заложете също така на тиква, круши, джинджифил, лимони, грейпфрут, мушмули, райска ябълка, портокали, мандарини, банани и авокадо. Насладете се на здравословните комбинации с дъх на есен като тиква с орехи.

Открийте насладата да сервирате топло ястие от бобови култури, защото именно те ще ви поддържат в отлична форма, а и ще ви предпазват от депресии - свойства с които се слави лещата. Проявете фантазия и ястията приготвени от вас с много любов ще носят наслада и на сетивата ви. 

Добре е да се придържате към правилото по-голяма част от дневното ви меню да е със сурови зеленчуци, а останалата част да е с приготвени на пара, задушени или печени гозби. Избирайте мъдро храната си и тя ще се превърне във ваше лекарство.

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Телец
21 април – 21 май